ZinkO

Mina dagar i ord.
Mitt liv, mina dagar, mina ord, mina tankar

tisdag 9 mars 2010

Trött.

Orkar inte packa mer nu. Kommit in i en svacka nu igen. Orka orka orka! Ska väl ut och natta hästarna och halka ner för den där FINA trappen dom gjort på baksidan av last pallar. Nu är den om den lilla altan skit hal. Åkte som en annan idiot ner för den i dag. Samma visa på fram sidan med, snö över hela trappen och nu har de blivit is. Men inte bryr någon sig om de iaf. Dom går ju bara i trappan 2 gånger om dagen. När dom ska till jobb och kommer hem. Jag vill ha ett HEM! Ett eget hem, som man kan kalla för hem. Som de är nu har jag inget hem. Bor i kartonger som jag knappt inte har någon stans och ställa heller. Ibland känner jag att jag kan ge upp allt och bara lägga mig ner och dö.

I mon ska jag handla tvättmedel och tvätta alla mina kläder och packa dom. Tänker då inte packa ner dom som dom ser ut nu. Fulla i hundhår eftersom man inte har någon garderob och bor i en väska med alla kläder.

Kommer ni ihåg när jag blev så glad och kände jag levde i lyx när jag fått vatten inne och spis och diskmaskin. Slapp göra mat ute på bron och diska i duchen. Nu känner jag att en garderob skulle göra mig lika glad som de.

Nej fy fan! Deprimerad igen! Börja ta den där jävla medecin också måste jag börja med någon gång också som jag inte har ork till när de är så skitigt överallt. De är nog tur jag har ett sånt jävlar anamma när de gäller de och inte bli sjuk. För jag VÄGRAR bli de! Kommer nog inte ens va hälften så trött sen heller när jag kommit här ifrån och inte va så deprimerad.

Nej fan ska fylla på en vatten dunk till hästarna och dra ut i hagen eftersom de är de enda sättet jag får ut vatten till dom, när man int får hjälp skotta eller dra igång snö slungan. Sen blir de ge kattern mat.

Hejdå... Sova sen drömma om ett bättre liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar