ZinkO

Mina dagar i ord.
Mitt liv, mina dagar, mina ord, mina tankar

torsdag 7 april 2011

Leksand

I kväll har jag varit i Leksand med älsk o Christin, kollat på Tobias när han hade musik föreställning. Sjukt roligt... :) Nu på väg hem och gå med pojkarna. Sen mys i soffan tills man somnar. Massa myysss för på lördag blir jag själv tills torsdag. Satans tråkigt kan jag då tala om, jag och pojkisarna får göra de bästa av helgen och veckan. Vi ska åka bort över påsk och mysa i Venjan. Längtarrr!!


Vet även inte va jag fått för fel i mitt knä... Kan inte böja de för känns som man hugger in en kniv. De kanske inte va så bra cyckla 4 mil på två dagar när man inte cycklat på flera flera år. Jag som har tänkt rida, men känns inte ens som jag kommer upp på hästen som de är nu.

Hej hej... Hörs en annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar